måndag 18 juni 2007

om flyttlass och framtänder

jesus, här händer det grejer! jag har fått lägenheten och är på väg att flytta. målade klart det sista småpillet idag, sen har jag rensat mina skåp och lådor så snart är det dags att köra flyttlasset, kanske imorn. vad mycket skit man samlar på sej, en del gansla roliga saker. jag hittade en enkät med frågor som "vad vill du jobba med?" och "vem är din idol?" som alla klasskompisar fyllde i när jag gick i sexan. det var kul att läsa, vidare hittade jag alla skolkataloger, cdskivor som jag gömt, lappar och brev och roliga saker. jag sparade faktiskt en del, om inte annat så för att ifall någon av alla gamla klasskompisar eller vänner blir känd så ska jag sälja det dyrt till skavallerpressen!
nä nu är jag allt lite nervös. ska till tandläkaren med snart, ska bita i såndär blå gegga. mina framtänder har bestämt sej för att lämna den trygga hamn de blev förpassade till med hjälp av den stiliga rälsen. så nu blir det återigen tandställning, men bara i underkäken bakom tänderna.

2 kommentarer:

Sandris sa...

Lycka till med flytten :).Hoppas du trivs i nya lyan!

Sandris sa...

Kristins storasyster,bye the way.Ifall du undrar.