tisdag 26 januari 2010

de ensamma timmar som examensarbetet innebar gjorde att jag hängde massor på facebook för att se vad människor som lever ute i världen gjorde. nu när jag är i skolan varje dag behöver jag inte denna input och därför ska jag inte gå in på facebook på dagtid. för övrig är facebook bara skit då det buggar hela tiden vilket gör att jag måste ringa en vän om jag vill denne något!

i och för sej ha jag själv föreslagit för therés att hon kan få myla mej ifall hon ser att jag vart inne på facebook innan 17.00, vilket gör det lättare att sluta.

nu när jag ändå börjat umgås med människor på riktigt om dagarna ska jag också göra det på kvällarna (ola är i malmö så jag är totalt alone om ja inte gör nåt åt saken), i kväll väntar besök hos en vän på landet och i helgen ska vi till nybro för lite major socializing.

jag - en pånyttfödd social varelse

Inga kommentarer: